Прямий метод

Мета ПРЯМОГО МЕТОДУ

Так як основні методологічні розробки ПРЯМОГО МЕТОДУ нараховують 100-річну історію, ми в даний момент використовуємо її новітнє втілення, максимально враховуючи очікування і потреби учнів. Прямий метод дозволяє ефективно і швидко досягти бажаного результату, а саме вільного і швидкого спілкування іноземною мовою.

Основна мета ПРЯМОГО МЕТОДУ – виробити розмовну навичку спілкування іноземною мовою через мінімізацію використання рідної мови і вироблення мовного рефлексу, що дозволяє не тільки говорити, а й думати мовою, що вивчається. Таким чином, досягається простота і легкість використання іноземної мови на практиці.

Оставить заявку

Ваше имя (обязательно)

Ваш e-mail

Ваш телефон (обязательно)

Ваш возраст

Место занятий

Язык, который Вы хотите изучать

Текущий уровень владения

Желаемая форма занятий
 Индивидуально В группе По Skype

Время занятий
 Утро День Вечер

Дополнительные пожелания

Кращий метод вивчення англійської мови

Історія «Прямого методу» вивчення мови

Базовий Прямий метод вивчення мови був розроблений в кінці XIX – на початку XX століття і ґрунтувався на раніше відомому натуральному методі. У розробці методики брали участь не тільки лінгвісти, а й методисти і навіть психологи. Основна мета, яку ставили перед собою розробники – це швидке і ефективне навчання учнів вільному володінню іноземною мовою, на початковому етапі – розмовною. Одним з основних способів вивчення мови, запропонованим авторами методу, є індукція, тобто самостійне спостереження вивчаючих мову за особливостями мовного матеріалу і подальше створення правил, зведених в систему.

На основі напрацювань, зроблених на початку XX століття, був створений експрес метод вивчення англійської мови Callan Method, розроблений Робертом Калланом. Навчання проводиться з використанням основних принципів прямого методу, в простій невимушеній обстановці. Callan Method – це інтенсивні і дуже ефективні заняття в невеликих групах, які розбиті на 12 основних етапів. Найперший рівень, або А1 Beginner, розрахований на новачків, які практично не знайомі з англійською мовою, а дванадцятий С1 Advanced, орієнтований на студентів, які вже цілком можуть спілкуватися з носіями іноземної мови самостійно, на дуже непоганому рівні.

Ефективний метод вивчення англійської мови

Сучасний Прямий метод, який став наступним етапом розвитку Каллан методу – це найкращий метод вивчення англійської мови, заснований не на мертвому методичному матеріалі, а на зверненні до розмовної мови, тобто до найбільш живої форми спілкування. Якщо раніше необхідно було безпосереднє спілкування з носіями мови, то з появою технічних засобів, Прямий метод вивчення англійської мови доповнився аудіовізуальним варіантом навчання, при якому використовуються відеоматеріали або діафільми зі звуковим супроводом. Такий спосіб також дозволяє домогтися появи мовних автоматизмів, як відповіді на аудіо- та відео стимули.

Як це працює

Перспективний і дуже ефективний Прямий метод вивчення англійської мови ґрунтується на наступних правилах :

  • Основа методу – усне мовлення
  • Виключається переклад та рідна мова
  • Велика увага приділяється фонетиці і правильній постановці вимови
  • Слова вивчаються тільки в контексті, тобто в складі смислових речень
  • Використання індукції для засвоєння граматики

Прямий метод в Києві

Навіть маючи мінімум вільного часу, можна почати вивчення мови за Прямим методом в Києві і за дуже короткий проміжок часу досягти відмінних успіхів. Одним з важливих переваг методу, яке напевно оцінять зайняті люди, є мінімальний об’єм домашніх завдань. Закріплення отриманих знань і мовних навичок відбувається шляхом систематичного повторення пройденого на попередніх заняттях матеріалу. Групи комплектуються з 5-8 чоловік, тому викладач може приділити час кожному учню, відповісти на його питання, пояснити незрозуміле. Прямий метод – це відмінний спосіб здійснити свою мрію і швидко вивчити англійську мову на гідному рівні.

Заняття в групах

Індивідуальні заняття

ПРЯМИЙ МЕТОД спрямований в першу чергу на мовну практику – розвиток сприйняття мови на слух і висловлення власних думок. Близько 80% уроку займає структурований діалог студентів з викладачем, який складається з питань заданих з високою швидкістю, що базуються на попередньо вивченому лексичному і граматичному матеріалі та розгорнутих відповідей студентів. Таким чином, граматичні структури і лексика вивчаються безпосередньо на практиці – в спілкуванні.

Щоб навчитися розмовляти мовою – потрібно говорити, щоб навчитися розуміти – треба слухати, щоб навчитися читати – потрібно читати, і щоб навчитися писати – треба писати.

Студенти беруть активну участь в уроці, відповідаючи на запитання викладача повними завершеними реченнями, для того щоб максимально використовувати відведений на відповідь час, практикувати різні граматичні конструкції і розширювати словниковий запас.

У підсумку, словниковий запас – важливіший, ніж граматика, а найважливіший аспект вивчення мови – розмовна практика.

Уроки по ПРЯМОМУ МЕТОДУ проводяться виключно мовою, що вивчається.

Всі пояснення та завдання даються викладачем іноземною мовою. Викладач не повинен перекладати слова або питання на рідну мову учня.

Майже весь урок присвячений розмовній практиці з викладачем і складається з наступних блоків:

  1. Повторення слів, граматичних конструкцій і матеріалу, вивчених на попередніх заняттях.
  2. Пояснення нового матеріалу, закріплення його на практиці і перевірка засвоєння.
  3. Читання
  4. Виконання граматичних вправ
  5. Диктант для розвитку письмових навичок.

Для того, щоб виробити стійкий розмовний рефлекс, студент повинен говорити швидко і не замислюючись над конструкцією речень. Таким чином, звичка будувати фрази на рідній мові і потім перекладати їх на іноземну мову, що дуже заважає природному сприйняттю і відтворенню мови, зникає.

Вивчення мови проходить подібно до того, як кожна дитина в дитинстві вчить рідну мову: спочатку студенти сприймають мову на слух, далі відтворюють її, копіюючи вимову викладача, і тільки після цього вчаться читати і писати.

Ми навчаємо повсякденній лексиці з початку курсу, охоплюючи всі важливі теми, які використовуються в щоденному спілкуванні.

Інтенсивний і швидкий обмін питаннями і відповідями між студентами і викладачем є базою для формування розмовних навичок і розвитку автоматизму мови, за рахунок повторення цілих фраз і речень, а не окремих слів.

На перших рівнях структура питань і відповідей визначена заздалегідь, і ні студенти, ні викладач не повинні відступати від певної моделі. На більш високих рівнях вводяться елементи спонтанної і більш незалежної відповіді, і далі студент може відповідати розгорнуто і вільно.

У книгах ПРЯМОГО МЕТОДУ використовуються цікаві сучасні та актуальні питання, присвячені різним сферам життя, які студент може успішно використовувати на практиці. Таким чином, студент вивчає живу мову, а не мертві одноманітні структури.

Викладач вимагає від студентів правильної вимови речень, використання лексики і граматичних конструкцій, що прискорює набуття розмовних навичок, а також заохочує студентів конструювати речення без помилок.

Дуже важливо говорити повними реченнями з самого початку навчання, навіть якщо учень робить помилки. Викладач відразу ж виправляє їх, а студент повторює правильний варіант.

Засвоєння граматики приходить поступово: студенти вивчають необхідну граматику під час уроку і відразу ж використовують її на практиці. Крім того, є уроки повністю присвячені вивченню граматичного матеріалу.

Вивчення мови за ПРЯМИМ МЕТОДОМ проводиться в 4 рази швидше і ефективніше завдяки регулярному повторенню вивченого матеріалу на кожному уроці: таким чином, знання лексики та граматики є більш стійкими.

Розроблена система повтору дозволяє студентам постійно відтворювати частину вивченного матеріалу: повтор на початку кожного уроку; читання і граматичні уроки, і повтор великої кількості матеріалу при підготовці до іспиту.

Інтенсивне повторення – і є основний секрет швидкого вивчення мови, так як служить для формування мовних рефлексів, схожих з рефлексами швидкого друку, гри на піаніно або водіння.

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(4 голоса, в среднем: 5 из 5)